MISIJA
Kaže se da svako ljudsko biće ima misiju ili razlog postojanja. Slična filozofija može se primijeniti na preduzeće.
Izjava o misiji preduzeća trebala bi definisati razlog postojanja i pravila po kojima se preduzeće ponaša i djeluje.
Vizija poslovanja prikazuje se definiranim strateškim ciljevima i obično se u kompanijama kolokvijalno kaže: “Misija je ono što jesmo, a vizija ono što želimo biti, ono čime želimo inspirirati zaposlenike.”
”Naša misija je izgraditi poslovni sistem usmjeren ka internacionalnom poslovnom okruženju te uticati na osobe iz vana za izdavanje poslovnih prostora”.
VIZIJA
Naš cilj je : Korist za sve. Mi smo partneri za budućnost. Naše poslovne aktivnosti usmjeriti na iznalaženje strateških zakupaca kako bi izdali slobodne prostore koji su u našem vlasništvu.
VRIJEDNOST
DD DC i njegovi zaposlenici su se obavezeli da našim kupcima obezbijede najviše standarde i da izgrađuju uzoran model poslovnog ponašanja i da učestvuju u prosperitetu Bosne i Hercegovine.
Na tim osnovama kao najviše vrijednosti ostvaruju:
– kreativnost : Kreativno razmišljanjje zaposlenika koji kontinuirano istražuju i primjenjuju nove pristupe poslovima,
– prihvatanje izazova : Uspostavljanje visokih ciljava zaposlenicima društva postavljamo izazove da na njihovom ostvarenju,
– otvorenost : Mi smo otvoreno društvo za nove poslovne ideje .naše poslovanje je otvoreno prema javnosti i podliježe strogim kontrolama,
– timski rad : Osnova našeg sistema je zajednički rad zaposlenika na ostvarenju poslovnih aktivnoasti.Stoga izgrađujemo međuljudske odnose zasnovane na međusobnom uvažavanju , nestrasnosti i razumjevanju.